23 June 2010

Malaysia Sedia Berjihad Melawan Kezaliman Israel???







Sebanyak 48,823 lesen senapang patah dikeluarkan sehingga April lepas, kata Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein. Beliau berkata daripada jumlah itu 68.7 peratus atau 33,545 lesen diberikan kepada kaum Melayu diikuti Cina 10,972 (22.5 peratus),India 614 (1.3 peratus) dan 3,682 atau 7.5 peratus lain-lain bangsa dan suku kaum bumiputera. Hishammuddin berkata kementerian juga akan sentiasa memantau semua lesen bagi memastikan senjata api hanya dimiliki individu yang benar-benar memerlukan dan berkelayakan. Beliau berkata demikian bagi menjawab soalan Lim Lip Eng (DAP-Segambut) yang ingin tahu bilangan sijil kelayakan mengguna senjata api yang dikeluarkan bagi tahun 2005 sehingga 2009 mengikut negeri dan jenis bangsa dan jumlah pemilik senapang di seluruh negara sehingga April tahun ini.

Sumber berita - Bernama & Malaysiakini

Sebegitu ramai iaitu 33,545 orang Melayu yang mengikut Perlembagaan adalah semestinya Islam diberikan lesen to kill oleh Kementerian Dalam Negeri selama ini. Sepatutnya dengan bilangan yang begitu ramai Melayu-Islam mempunyai senapang dan berpengalaman bertahun-tahun mempraktik penggunaan senapang dengan menembak tupai, babi, musang dan binatang liar lain di kebun atau ladang mereka, ramai pejuang jihad atau sukarelawan Islam dari Malaysia telah mendaftar diri untuk memohon dihantar ke Israel untuk memerangi kezaliman tentera regim Zionis Israel di Palestin. Tentera jihad adalah diperlukan untuk menangani keangkuhan Zionis dan bukan demonstrasi jalanan setiap hari di seluruh dunia. Darah untuk darah. 

Melayu perlu bangkit melawan musuh yang sebenar. Tidak lain tidak bukan ialah tentera Yahudi fahaman Zionis yang saban masa menzalimi hak kemanusiaan rakyat Palestin. Sesungguhnya mereka layak dilaknat dan dihapuskan dari muka bumi ini. Pertubuhan NGO seperti Perkasa silakanlah menghantar seberapa ramai pejuang anda ke sana dengan segera. Jangan berpolemik konon mereka pejuang hebat gagah berani tapi bacul membuktikan kejantanan di gelanggang sebenar. Ayuh bertarung nyawa demi agama Islam. Diharapkan ahli dan penyokong Perkasa telah mempersiapkan diri dengan latihan menembak selama hari ini dengan bekalan bantuan subsidi senapang patah (sila mohon lesennya) kerana senjata keris sahaja tidak cukup untuk melawan tentera Israel nanti. Jika Hang Tuah dan sekutunya masih hidup pun beliau pasti memerlukan lebih daripada keris di tangan.


No comments:

Post a Comment

Comment as you like... Tulislah seikhlas hatimu!