05 November 2011

Lu Jadi Korban Amanah Lu Sendiri... Ingat Sikit!



Sumber & kredit kpd : Penulis Blog Tnenagsudey... http://tenangsudey.blogspot.com/2011/08/lafaz-takbir-raya-dan-makna.html ...Semoga dilimpahi Allah, Tuhan kita, segala rahmatNya & juga diampun kita semua segala dosa atas sebab memanjangkan kebaikan amal soleh ini. Amin!


P/s : Gua ucapkan "SELAMAT Meraikan Hari Raya Korban untuk Semua Pembaca - lawan & kawan"...TAPI gua tak nak mintak maaf kali ini...kecuali kat sapa-sapa gua tersilap tu gua mintak maaf jugak la. Gua rasa la elok pemimpin kita semua kena mintak maaf kat kita ... Takkan kita saja nak tunduk & hormat depa, kan? Depa semua bukan saja kena jawab kat Akhirat nanti silap-silap depa nak kena azab sebab sebahagian dosa  penyokongnya... nauzubillahi minzalik...Susahnya, ek? Ate, tak reti-reti nak pikul amanah sebaiknya elok ler jangan jadi pemimpin apa pun. Cukup-cukup apa yang ada, sudah. Kita dah jadi pemimpin juga kalau kita ada adik bawah kita, dah ada anak isteri. Jangan cari mare! Kalau dah terpakse, dah amanah, nak buat camner pulak yer? Hah, tanggungjawab tu kena buat elok-elok. Bukan dunia saja kita ni, karang kat akhirat ade lagi!  

No comments:

Post a Comment

Comment as you like... Tulislah seikhlas hatimu!