05 March 2015

TGHH, Mu-stop-a, Nik Abduh & geng Ustaz yang "Sekepala" team UG tu, Bila nak BerDebat pasal Isu "Indahnya UG dengan UmNo"??





This is my point.... I Hate Violence, Extremism, Lies, Scandals, ALL wrongdoings ... Hence gua tolak pahaman Wahabi, Syiah, Atheist, Illuminati, Anti-Christ (Satanic), IS, bagai yang semua tu KARUT .. SESAT lagi Menyesatkan !!







Macam ni? LAGI gila tak boleh punya !! Demer tau monologue depan pengikut taksub yang gila bab*  tu demer boleh ler tipu, tipu & terus bohong !! Depan press, wah, bukan main lagi demer !!




Sudah, sudah ler tu ULAMAK nak berPOLITIK tapi menipu, mengelirukan orang bawahan SAJA. BerTAUBAT ler sebelum terlambat. Perjuangan kita kena IKHLAS lillahi ta'ala, JANGAN bercampur riyak, ujub, bagai. Nanti rugi, hapah tak dapat apa.

Iwan Raja Dangdut dulu tu pun dah berubah ! Kita layan yang baik punya, aje !


4 comments:

  1. dia org pn tak suruh ko percaye....bodo punya olang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Salam Masliza.... welcome ! Lu sama ada lu sewel atau hati berpenyakit ? Apa punya adab orang melayu Islam pulak tu, masuk rumah orang, lu selamba jer maki tuan rumah. iskhh 20x... TGHH berjaya membimbing lu dengan 'baik & efektif' nampak gayanya. Kut ya pun lu tak setuju, lu kasi jual ler pantun ker buat kiasan sama gua.. hehe

    Ni lu maki gua? Get off your high horse ! Get real ! Alhamdulillah boleh pahala gua hari ni. Meh gua ajar 1, 2 benda sama lu Mas sebab lu pun kureng ajar punya orang lagi mau sokong ulamak .. konon !

    Pegi ngaji agama & adab lagi, pastu kita sembang lagi apa topik berat pun !

    "Bodoh" dakwaan lu berat tu ...TAPI TGHH & konconya dah terbukti bukan "Bahlul" & layak ditegur demi kesejahteraan dia di akhirat ! arghh gua taknak maki dia macam lu maki gua, nanti kita jadi same level...hehe. In short, kami dah tak caya dah dia. Apa masalahnya?

    Kebodohan tu ialah manifestasi daripada sifat & intektual seseorang, ada paham ? JIKA suatu tindakan atau kepercayaan yang menandakan kecerdasan yang rendah atau kelemahan dalam kapasiti kemampuan belajar. "BODOH" hanya digunakan sebagai perkataan yang memaki dan menghina kerana ia mempunyai konotasi negatif.

    Lu mesti bengkek gua tak suka TGHH, ulamak lain yang 'menyemak' & "tak reti bahasa" tu, kan? Takpe lu nak marah tapi pemimpin lagi layak kena lanyak kalau dia nak selamat & bawak kite ke syurga. Bagus sokong ulamak, kepimpinan demer... gua pun sokong ulamak. TAPI agak-agak ler.

    Kalau dah demer suka maki hamun orang tak sekepala, tak sebulu demer, menipu kita (auta) dengan dakwaan itu ini, LAGI lu mau sokong ulamak macam tu? Lu kena paham politik ..JANGAN sibuk sokong yang membawa rebah !

    Gua mungkin ler spesis "bahlul" ... bukan spesis bodo & pecaya tanpa asas ilmu & iman yg tepat, insyaAllah ! Harapan gua lu & many out there paham mana kaca mana intan. Iron that out then we'll be in the same page ! We're what we believe in !

    ReplyDelete

Comment as you like... Tulislah seikhlas hatimu!