14 December 2009

Menunggu Keputusan

Tiada sebarang entri untuk malam ini. Mungkin. Serius, aku tak nak janji. Tambahan jika keputusan adalah mengembirakan hati. Eh! Tak. Bukan keputusan 'nombor ekor' atau mapiau, cik adik wehh. Ni pasal keputusan bolasepak antara Malaysia vs Laos. Jika keputusan pengadil perlawanan memenangkan Malaysia, baguslah. Boleh ler aku meraikan kemenangan tu dengan tidur awal malam ni. Harapnya aku mudah lena. Semalam entah apa sebab aku tak lena sampai subuh. Setan atau jin sapa entah ada berani mengganggu aku? Ces. 
Kalau team Malaysia yang rata-rata Melayu yang terkenal sifat pemurah tu, menyerah dan memenangkan Laos pula apa kes? Aduii, aku sah tak lena jugak ler malam ni. Terpaksa ler aku tangkap hantu sambil cuba melelap mata. Esok nak kais pagi makan pagi, lagi.
Doakan terbaik untuk kita semua, baik?