19 June 2009

UG membuahkan hasil lumayan ...

Beginilah agaknya PM-6 DS Najib setelah diasuh dan ditarbiyah dengan begitu berkesan oleh puak 'Kerajaang Perpaduang' yang dipelopori oleh TGHA, ustaz Nasha & the gang. Dakwah mereka yang begitu istiqomah untuk melanjutkan kesinambungan muqabalah antara PAS-UMNO telah akhirnya membuahkan hasil seluruh negara Boleh-land a.k.a. Mess-ia ini. Tahniah ustaz Nasha, usaha anda menguatkan kembali sokongan rakyat kepada UMNO selain menghuru-harakan rumahtangga PAS telah berjaya. Silakan isi borang UMNO (aku masih ada 3 borang ahli UMNO kat rumah.. kalau u nak i isikan pun tak pa, FOC) demi perpaduan negara & UG anda. Hidup UG! Hidup ketuanan Melayu! Hidup DS Najib!

7 comments:

  1. bro..kalau gambar najib cmtu, 2 dah kira dorang dah insaf..kira OK la tu..mcm tok guru ckp la, kalau UMNO dah insaf, PAS rela dibubarkan, akan bersama dgn umno perjuang Islam..

    tapi masalah skang, insaf dan berubah ke umno??..hehe...

    so, gambar tu tak releven nk dikaitkan dgn UG..kalau sbb UG Najib insaf sampai beserban camtu, bukan aku, TGNA pun sokong..haha..

    katakan xnk pada UG!!!

    ReplyDelete
  2. hi3..kelako najib pakai serban...

    ReplyDelete
  3. Uwaaaa.............

    Nak tersedak mokcik!!

    ReplyDelete
  4. p/s: UNTUK SEMUA komentar...Maafkan hanz kalo disalah tafsir gambo sedemikan rupa... Gambo DS Najib begitu adalah dgn doa hanz moga-2 dia betul-2 insaf, bertaubat & amal ajaran Islam dlm hal peribadi & pemerintahannya sbg PM, hingga kot-2 dia mau pakai serban & jubah tu kira bonus ler.. amin! Bukan untuk mempersenda & menggelakkan DS Najib...jauh sekali..walau tak dinafikan agak tergelak (guling pering, guling-2 atas lantai, leh pocah perut yo) bila sekali pdg tu...hehe.

    ReplyDelete
  5. lagi pun wa ahli UMNO gak(dah sain borang tapi tatau ler diterima ker dah dipecat ker)...tu dulu ler...kini? Biarlah rahsia (bak kata Siti) ..hehe.. Oleh tu, maner leh teman ngata & kutuk PM wa ...kononnya ler....kuang 3x

    ReplyDelete
  6. alamak kalau najib dah jadi alim ni takder la pembantu rumah dari china ni...

    kempunan orang brickfields

    ha ha ha

    nak bersatu robohkan masjid kat mana pulak ni...

    kemaman dah , shah alam dah!!!

    gua boleh lagi consider yahudi kalau yahudi tak robohkan masjid or mana2 tempat ibadat... kecuali yahudi yang roboh2 ni...

    tapi bab melayu yang roboh masjid ni...

    amacam!

    ReplyDelete
  7. Kucing Parsi,

    Masjid, kuil, tokong, mungkin gereja pon mmg dah byk dah dirobohkan oleh kerajaan atau lebih adil & tepat lg kerajaan tempatan spt majlis perbandaran/dewan bandaraya etc...mmg ni isu maha sensitif & perlu perincian drp semua pihak terlibat untuk kita menilai & berlaku adil...tapi mmg susah nak settle kalo setakat tuduhan & alasan diberikan.

    hmm...& kalo betul ada tgn ghaib & kebenaran kuasa orang atasan maka laknatullah atas mereka yg terlibat langsung & suhabat sama (kot yg terpakasa tu walau hati mmg x rela, harus ada keampunan kita buat mereka) kecuali mereka mampu jawab soalan berkaitan di akhirat kelak. Alasan mereka nih atas dunia, cam biasa la kita pernah didendangkan, spt. "Demi kemajuan" la, "Pembangunan" la, "Keharmonian kaum", "Keselamatan negara" la...bla bla bla mcm-2 lg.

    ReplyDelete

Comment as you like... Tulislah seikhlas hatimu!