28 October 2015

Hooray ! Yahoo ! Yay ! Yabadabadoo ! PAS TerBUKTI Lama Dah $yok Kerja-$ama itu UmNo-BN. We've told you, right? You Just Didn't Listen !!!



 As salam !!! 


Yahooo! Yay! Yabadabadoo! haha ... thank you Allah !
Alhamdulillah !! Berita ini just make my day !! 

BUKTI sudah nyata lagi jelas terang benderang segala kebathilan akan pas -ti expose its true colour. Eventually ! 
Hipocrite, holier-than-thou ... You can always feign your outlook but you can't forever hide the truth. 

Allah akan balas & tunjukkan sapa kamu sebenarnya !! Bertaubat, or else, you can just die & go in hell? 


Berita politik yang statusnya 'sahih sanadnya lagi hassan' di mana PAS hari ini di bawah sedar kepimpinan TGHH, ulamak & umarak PAS-sionate demer akan buat, by his own word, 

"...pendekatan baru yang kami ambil langkah"..... ".. bersedia bertemu, bersemuka dengan kerajaan ... blah blah blah termasuk PM...cadangan DALAM perkara yang kita tak setuju." 


"Berkerjasama dalam perkara baik, dan, tak berkerjasama dalam perkara yang TIFAK BAIK?? Konsep ...blah blah blah ...." ohhh.... " uniformity with Pakatan Harapan??  NO HOPE ... tak sampai destinasi." 







lmao.... haha ..  FITNAH ker berita ni ???

Ada berani...PAS pegi ler saman STAR tu yang 'berani' dedah siarkan PC TGHH tu & dah buat your life turn upside down. 

Pity the fool though... Kesian ler your PAS-sionate faithful@ walaun.  JANGAN sampai demer sanggup 'derhaka, khianat' pulak !!  Causing an uproar, dare to protest publicly... all the hullabaloo of it happens just worths it IF they can change those bigots at the power.



Sah, PAS, TGHH dah raban teben! Time to time, his act & inaction belie his own & PAS statement & principle... Like they've 1 ?? 

Better off we all leave this st-inking ship & fellow-sheep! Wake up & smell the coffee, guys ! ASAP ! We've told you so !  


Tak caya lagi ketua & ustaz kau tu dah biol, senget ?!!





8 comments:

  1. Hahaa......ada penjilat Hadi komen dalam blog saya yang saya tak faham bahasa inggeris dengan katanya saya saja putar belit kenyataan Hadi sedangkan saya juga upload videonya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Allahhhh... saya sebenornya kesian kat demer. I've akways a soft spot for them (even UmNo, sapa saja who does bad things to me)... Not that i don't know why TAPI lebih demer tu sedara seIslam kita, kita sayang demer tu pasal kita tegur demer bila & mana silap.

      TAPi yang jahat perlu di'layan' sebaik mungkin - almaklum, bukan senang kita nak tahan hati, sabor dengan ragam, mehnah sesetengah tu - bukan apa, supaya kita sama-sama dapat kebaikan & manfaat serta redha-Nya.

      Some peeps apa pun bukti, dalil hujjah just won't wash... takep ler kita cuba sehikmah yg boleh untuk "menerang" (meminjam ayat TGHH yg hebat sangat tu..hehe).

      Delete
  2. ...maka secara rasminya impian nHudud akan kekal sebagai wayang kulit pilihanraya utk disuap kepada orang kampung di kelantan dan terengganu...kini PAS dengan selesa dan nyaman mendakap erat penentang hudud tegar UMNO...maka demikianlah ulamak PAS....adanya

    ReplyDelete
    Replies


    1. Tu ler pasal bro.

      Sampai bila PAS yg ngaku "Islam" tu sanggup bohong orang kita & ahli sendiri ...lie after lie, more excuses & inaction..albeit, mistiming & harsh actions !

      "Baik ada makna tu" .. as in a line citer P.Ramlee of "Keluarga 69" ...takper baik dengan sapa pun kalau buat amal soleh. Bantu mangsa banjir buat rumah baru ker, bantuan persekolahan ker, barang dapor ker... Tu semua boleh & tak juga boleh ditakrif sebagai kerjasama politik.

      TAPI yg herannya, KALAU dengan UmNo, PAS boleh bagi harapan KENAPA berpatah arang dengan Amanah, DAP ? Tak kena langsung kalau betul kita ni nak ada prinsip, dasar nak jafi pemimpin negara "ganti UmNo" atau sebagai pembangkang yg vs UmNo-BN ?? Malu ler bila terhegeh-hegeh, perangai macam takder maruah je.

      Delete
  3. Bukan ke Nik Amar berdegar berucap bahawa PAS akan ishtiharkan perang keatas UMNO jika gagal sokong RUU Hj Hadi pada sidang parlimen oktober ni? Oppps....masalah teknikal yang dicipta sendiri oleh PAS menyebabkan RUU tu langsung KIV kat dalam bilik kebal Hj Hadi dan sampai hari ni takde berita bila ianya akan dijulang semula. Mungkin bila PRU14 nanti kot?

    Anyway, perang tak jadi dan Hj hadi pong dah ishtihar nak bekerjasama dengan BN dan UMNO. Bekerjasama dalam benda baik which to me is a stupid statement coming from an Ulamak. Of course lah kauorang cakap berkerjasama untuk benda baik, kalau dicakap nak JV buat maksiat dan curi duit rakyat dah tentulah rakyat akan pijak Hj Hadi, juak2 dia dan humban ke laut. Tapi perkara yang macai2 PAS kurang perihatin dan fakta yang teramat PENTING adalah statement Hj hadi yang menyatakan bahawa tiada kerjasama dengan Pakatan Harapan (sebabnya PAS dah takdak harapan dah , dah nazak) which means one thing and one thing ONLY, PAS bukan lagi di pihak pembangkang tetapi adalah parti yang menyokong BN dan UMNO. Kat Mesia sekarang ni ada satu je pakatan pembangkang iaitu Pakatan Harapan dan bila Hj Hadi cakap dia TIDAK AKAN berkerjasama dengan PH maka dia secara total telah menolak untuk PAS berada di dalam pihak pembangkang!

    Tiada yang tersirat. ianya telah jelas dinyatakan iaitu bila Hj Hadi tolak kerjasama dengan PH. If PAS is not with PH then of course PAS is with BN and UMNO atau Hj Hadi ingat dia boleh bawak PAS pi duduk kat bulan nu? Kepada rakyat sekelian, PAS telah menyatakan pendiriannya. PAS adalah berpihak kepada BN dan UMNO dalam melaksanakan benda yang baik, what ever that means (GST baik? Guna duit derma rasuah pengundi, baik? Buat hutang keliling pinggang pastu suruh rakyat bayar, baik?). Dan Hj Hadi dengan tegas dan dengan cemuhan MENOLAK Pakatan Pembangkang! That means only one thing...next PRU, undi rakyat hanya untuk parti politik selain dari BN, UMNO dan PAS. Full Stop. The End. Tiada esok bagimu!

    Nick.
    Cape Tiger.
    P.s-Azmin, if you love PAS so much, join them. No one is stopping you. maybe you can still be a MB (in Hj hadi's wet dream).

    ReplyDelete
    Replies
    1. You wrote it well bro.

      Hanky-panky, the mess PAS of today did is beyond repair. Umpama dia kapten yg sanggup bakar kapal & arahkan yg lain duk diam & tenggelam lemas bersama yg lain.

      Dia tak nak ambik "pendekatan" lama a la kapten the then great Titanic yg suruh yg lain tinggalkan the sinking ship tapi dia sendiri sanggup tunggu & lemas solo !

      This blind faith is kiling them softly !

      Azmin tu mungkin nak pujuk some in PAS sebab dia tahu menang & dpt jadi MB pun sebab (antara sebab) PAS ada tolong/ support. Dia kena ikut kata sepakat mesyuarat PKR & Presiden Kak Wan ...walau kerja dia bagus mana pun (if any).

      Delete
  4. PAS dilihat tiada prinsip, ada masanya menentang dan pada masa yang sama menyokong UMNO. Nampak ketara flip flop pendiriannya. Adakah boleh dipercayai lagi parti yang dipimpin oleh Hadi Mereng ni?

    ReplyDelete
    Replies

    1. You ask me? No... PAS tak boleh dipercayai lagi. banayk benda dah meragukan. malangnya, dah bercampur-campur perkara haram pun ada dibuatnya.

      Takder dalil, hujjah, akhlak sebaik untuk disandarkan thiqah (keyakinan, keprcayaan) kita, dah tu macam mana kita nak taat, wala' kepimpinan ? Forget it.

      Tapi kita kena terima demer seadanya, kalau ada orang kita tak tahu @ belum 'nampak' apa silap dosa demer tu biar demer sokong PAS. Kita cuma perlu perjuang, promosi agenda, cara kita paham, mahukan ....& TAK mahu bermusuh sampai mengundang murka Allah & merugikan diri dunia & akhirat !

      Delete

Comment as you like... Tulislah seikhlas hatimu!